Sık geçen başlıklar

en şımarık meslek grubu 1

ekşi'de gör
görüyorum ki hiç müteahhit ile muhatap olmamışlar var aranızda.

cebinde olmayan parasıyla, kendisinin olmayan araziye bina dikip ortada olmayan daireleri iş yaptırdığı firmalara iteleyen, binayı kasten bitirmeyip iskanını almayıp herkesi kendine yalvartan, iskanını almadığı ama sözleşme karşılığı sattığı dairelerin parasıyla bmw jipin modelini yükseltip metresi değiştiren, şantiyede şuranın silikonunu kötü çekmişsiniz ne orası öyle diye ağlayan yavşaklardır bunlar.