geçen maçın var hakemi mustafa ilker çoşkun >>>
https://twitter.com/…tum/status/1738849422610481296
bu maçın var hakemi emre malok >>>>
https://twitter.com/…rts/status/1739613104290357276
ki üstteki (#160057725) belirtildiği gibi bu arkadaşın eşi bile fanatik fenerli olarak gözüküyor kendisinin ne durumda olduğunu tahmin bile edemiyoruz.
aslında ediyoruz, kendisi galatasaray'ın bu sezon tek mağlubiyetini yaşadığı hatayspor maçında 2 penaltısını vermemiş, hiçbir şey olmamış gibi davranmıştır.
bu kadar rastlantı nasıl olabilir insan merak ediyor, nasıl oluyorda iki tane gs-fb maçına da fanatik fenerli var hakemi ekleniyor ve yine fenerbahçe mağdur.
galatasaray'ın akan oyunda ultra temiz bir pozisyondan 2-3 gol bulması dışında kazanma ihtimali yok tıpkı geçen sene olduğu gibi, aksi durumda geçen maç gibi ortasahayı bile geçmeyi totosu yemeyen takıma 1-2 penaltı devşirecekler yada yine bizim lehimize olacak penaltı, kırmızı kartları vermeyecek bir var var.
27.12.2023 · 27. sıra
iuz
26.12.2023 15:05