trafik polisi kibarca uyarıyor, kuralı hatırlatıyor; artizlik yapıyor oluyor. ben buca'da 10 saniye emniyet şeridine girdim diye daha eve varmadan e-devlet'ten ceza düşmüştü ki hak etmiştim.
ulan bu şımarık motorculara da çok yüz veriliyor ha. bu videonun üstüne 4060 tl cezayı yapıştırıp bir de türk polisini küçük düşürmekten işlem yapsalar hiç üzülmem amk.
24.01.2024 · 42. sıra
am doktoru
23.01.2024 12:18 ~ 12:23