ne kadar gereksiz adam varsa sözlükte herhalde. eboue'ye bakmak galatasaray'ın görevi mi ? yıllık 2.2 milyon euro vermiş 3 sene boyunca daha ne yapsın galatasaray. eğer çalışkan bir adam olsaydı o kariyerle her yerde ekmeğini taştan çıkartırdı. sokaktan adam mı toplayalım amk şu saatten sonra.
edit: iş bu entry ekşi galatasaray twitter hesabını eleştirmek için yazılmamıştır. galatasaray'ın geçirdiği zor günlerden dolayı gereksiz bir davranış olacağını belirtmek için yazılmıştır. ekşi galatasaray twitter hesabı burada yazan galatasaraylıların temsilcisidir.
25.12.2017 · 31. sıra
kimselerduymasn
24.12.2017 12:50 ~ 14:01