Sık geçen başlıklar

emine erdoğan'ın tıp kongresinde konuşması 1

ekşi'de gör
kronik hastalıklar hakkında ne anlatması beklenerek çağrıldı acaba?

en fazla, kaynımda da var falan diyebilir herhalde.

edit: "geleneksel tıp kongresi" dedikleri, geleneksel olarak düzenlenen kongre değil, "geleneksel tıp* " kongresiymiş. hacamat, sülük, deve sidiği... falan yani.