birkaç sene öncesine kadar orta sınıf için bu ülkenin bu kadar çekilmez olacağını tahmin edemezdim. halkın birincil ihtiyaçları lüks olmuş durumda, sen ne anlatıyorsun? sen allah aşkına ne anlatıyorsun ya? neyin duyarını kasıp kime günah biçiyorsun? "dünyada açlıktan ölenler var bik bik bik". bitmedi siktiğimin afrikasının draması. bu drama da dönüp dolaşıp hep orta sınıfın çöpe attığı iki lokma bayat ekmeğe patlıyor ya ona çok gülüyorum. hatırlattığın iyi oldu teyze. her gün değil de üç günde bir duş alayım da su kuyusu fışkırsın afrikanın her yerinden. kapitalizmin geri kalmış toplumlardaki yıkıcı etkisiyle mücadelede musluğun yeri ve önemi. konu asla para babalarının yediği birtakım boklar olamaz nasılsa. keriz kandırın anca.
senin birinci sorumluluk alanındaki çiftçi ziraat bankasının önünde kendini yaktı bu ülkede. git sarayında kendi kendine duyar kas. çok üzülüyorsan da bir çantanı bağışla adamlar iki nesil ihya olsun. ülkede insanların canı zaten burnunda. bari alenen dalga geçmeme lütfunu göster.
02.07.2021 · 2. sıra
shadyphobia
01.07.2021 00:03