Sık geçen başlıklar

emekliyim perişanım oyum ak partiye 2

ekşi'de gör
bu yüzden gene büyük şehirleri kazanacaklarını düşündüğüm durum..

biz burada eleştiriyoruz, kızıyoruz, insanlar aç diyoruz ama o aç insanlar bize hain diyerek bunlara oy veriyorlar...

bu yüzden o kadar skimde değil ki anlatamam...
yurt dışındayım genelde zaten... beter olun amk çok da skimde
valla ata'm sana hayranlığım her gün biraz daha artıyor. bu halkla 7 düvele karşı vallahi büyük adammışsın. nur içinde yat.