bu yüzden gene büyük şehirleri kazanacaklarını düşündüğüm durum..
biz burada eleştiriyoruz, kızıyoruz, insanlar aç diyoruz ama o aç insanlar bize hain diyerek bunlara oy veriyorlar...
bu yüzden o kadar skimde değil ki anlatamam...
yurt dışındayım genelde zaten... beter olun amk çok da skimde
29.03.2019 · 40. sıra
gossipsux
28.03.2019 08:09