bayramlarda verilecek ve seçim arifesi ortaya çıkan rüşvetin fazladan vergilerle vatandaşa kitlenmesi, itelenmesi olayıdır.
inandığınız her mecrada belanızı bulun inşallah.
edit: amacım eneklilere verilen para değil, benim maaşımla benden habersiz ve onaysız peşkeş çekilmesi. ve bunu iktidar uğuruna yapılması yani oy almak için...
salaklar doluşmuş emikliye helal olsun vs... ulan olsun da neden benim maaşımdan?
biz emekli bile olamayacaz neyin peşkeşi bu? neyin hak vermesi bu?
bu kadar salak olmamalı, olamaz.
06.05.2018 · 46. sıra
oyuncak bulut
05.05.2018 09:26 ~ 10:52