Sık geçen başlıklar

emekliye verilen bin tl'nin vatandaşa kitlenmesi 1

ekşi'de gör
bayramlarda verilecek ve seçim arifesi ortaya çıkan rüşvetin fazladan vergilerle vatandaşa kitlenmesi, itelenmesi olayıdır.
inandığınız her mecrada belanızı bulun inşallah.
edit: amacım eneklilere verilen para değil, benim maaşımla benden habersiz ve onaysız peşkeş çekilmesi. ve bunu iktidar uğuruna yapılması yani oy almak için...

salaklar doluşmuş emikliye helal olsun vs... ulan olsun da neden benim maaşımdan?
biz emekli bile olamayacaz neyin peşkeşi bu? neyin hak vermesi bu?
bu kadar salak olmamalı, olamaz.