malca bir kampanya.
yurtdışında yaşayan aptal arkadaşım; emekliler havadan para almıyor! bu insanlar yıllarca sigorta primi ödemiş özellikle akp iktidara geldikten sonra çok daha yüksek primler ödemek zorunda bırakılmış, birçok hakkı elinden alınmış, emeklilik şartları kötüleştirilmiş insanlardır. hatta bu şartlar o kadar kötüleştirilmiştir ki kümes gibi evlere 600-700 lira kira istenen ülkede bin lira emekli maaşı alanlar vardır. bu insanlar emekli olmak için yıllarca 10 birim para ödediyse karşılığında 3 birim para almaktadır, sigortalı olmalarına rağmen katkı payı ödemektedir.
emeklilerin maaşlarıyla uğraşacağınıza her ay bilmem kaç milyon lira para yiyen sarayları, makam araçlarına harcanan parayı, insanları dinden çıkartan diyanet kurumuna verilen milyar liralık ödenekleri konuşun ama tabi yurtdışında olduğundan senin tuzun kurudur.
18.02.2020 · 19. sıra
eksi peace
17.02.2020 19:08 ~ 20:52