karım hassas bir insandır. doğru düzgün sosyal medya takip etmez, haberlerden, siyaset ve niş gündemden hayli uzaktır. fakat bazen bu denli travmatik olayları haliyle duyuyor görüyor ve üzüntüsünü benimle paylaşıyor, gerçekten oturup ağlıyor kızcağız.
hepimiz üzülüyoruz, başlığa 2 binden fazla entry girilmiş, sokakta da hayli konuşuluyor bu mevzular fakat merak ettiğim şu; bu olayların olduğu mahallerde insanlar ne tepkiler veriyor, bu kansızların eşi dostu akrabası, en yakınları ne yapıyor bunlara.
devlet sokağa salıyor ama bu şerefsizler sokağa çıkınca ne yapıyor?
genç kızların kıyafetine şortuna eteğine laf edecek cesareti olan sözde dinciler çoluk çocuğa taciz tecavüz eden bu şerefsizlere ne diyor?
bunları hiç duymuyorum. duymuyoruz!
benzer bir olay daha, taze...
(bkz: malatya akçadağ'daki çocuk istismarı)
(bkz: adaletinizin temelini sikeyim hakim bey)
01.07.2021 · 5. sıra
aradabigelirgiderim
30.06.2021 00:29 ~ 02:51