haberin doğru olduğunu varsaysak dahi, belediyelerde müdürlüklere ödenek ayrılır, müdürlükler ödeneklerini ihtiyaçları olan yerlere kullanırlar, ödeneğin tamamını harcamak zorunda değillerdir.
iddia edilen şekilde hizmet alındıysa ödeme emri veya kesilen faturayı görmek isteriz. eğer bunlara sahip değilseniz;
(bkz: siktiriniz gidiniz efendim)
solidsnake
21.05.2019 11:09