kamera kayıtlarında şoförün "fenalaşıyorum, ambulans çağırın" dediği ve ardından direksiyon hakimiyetini kaybettiği görülmüş. organize olup başlığı açan, ardına sıralı entryler girenlerden biri de "hesap ver ekrem" yazmış. çorlu tren kazası olduğunda tayyip(!) ne hesap verdiyse ekrem'de(!) o kadar hesap verecek.
önce saygılı olacaksınız. sonra insanların acılarından siyasi rant elde etmeye çalışmayacaksınız. insan olmayı başarmanızı bekleyen yok. aslan bile avını önce boğup öyle yiyor. siz sırtlan gibi parça parça kopartmaya çalışıyorsunuz.
12.09.2022 · 25. sıra
dolandax
11.09.2022 00:02