Sık geçen başlıklar

ekrem imamoğlu'nun rte'den farkı 1

ekşi'de gör
insana kendini değerli hissettirmesi.
pandemi dönemi eşimle işsiz kaldık. tam 5 defa aile bakanlığı sosyal yardım başvurusunda bulundu, tam 5 defa red yedim.
peki neden red yedim?
sgk yok
herhangi bir gelir yok
menkul yok
gayrimenkul yok
bankalarda kara listedeyiz kredi çekme şansı yok..
iki çocuk var ortada
neden red yedim?
herhangi bir inceleme yok, herhangi bir açıklama yok.

sonra ibb yi aradım, durumu anlattım. ertesi hafta beyaz masadan evimize gelindi. durumunuz didik didik edildi. gerçekten ihtiyacımız olup olmadığını sorguladılar.
bir süre sonra mesaj geldi, sosyal yardım, market kartı ve süt yardımı yapılacağına dair.
kendimi yaşıyormuş, yeniden varolmuş gibi hissettim. belki intihardan kurtuldu bir aile.
belediye bakanlıktan daha mı zengindi, yoksa daha mı vicdanlı?

çift maaş alanlar varken, sapasağlam insanlara engelli raporu verilip maaş bağlanırken benim çocuklarım neden ölüme terk edildi?

bırakın ya neyin kıyaslaması bu?
umarım farkı anlamak için bir gün benim yaşadıklarımı yaşamak zorunda kalmazsınız.