Sık geçen başlıklar

ekrem imamoğlu'nun göreve dualarla başlaması 1

ekşi'de gör
ellerinden tüm silahları alınan aktroll camiasının çıldırmasına sebep olacaktır.

sen git dua ile göreve başla, terör saldırısında yaşamını kaybedenler için yasin oku, haram yeme, israfa karşı ol sonra bu adamların dinsiz imansız diye kutuplaştırmasını bekle. ekrem imamoğlu'nu bu yüzden kınıyorum. yazık değil mi? bir insan bir camiayı bu kadar mağdur etmez ki canım. tamam attıkları iftira, söyledikleri yalan için para alacak kadar onursuzlar ama troll de olsa insan. ne yapacak şimdi bu adamlar, hayır sonra bize sarıyorlar.

edit: dua ederek göreve başlamanın, 16 milyon vatandaşın ortak kullanım alanı olan belediye tesisinin alkol satışı yapmamasının laiklik için tehlike arz ettiğini düşünenleri de şöyle vatan partisine falan itelerse, gerçekten büyük hizmet yapmış olacak büyük başkan. hadi kardeşim giderken yanınıza metin uca'yı da alın hatta. sizin alerjilerinize güvenerek 20 seneye ambargo koydu adamlar. dükkanın önünü kapatmayın hadi anam.