gene bakanlığın yapması gerekeni yaptığını gösteren icraattir. bir ecdad hatırası, sayesinde memlekete dönmüştür. bakanlık böyle şeylerle ilgilenmediği için vazife olarak görüyor, onu da anlıyorum. kendisine de teşekkür ederim.
bunun yanında cumhurbaşkanı adaylığını desteklemesem de abdülhamid'in almanya'ya verdiği eserleri alacak tek kişi kendisi gibi duruyor.
28.10.2022 · 31. sıra
ffmvain
27.10.2022 18:52 ~ 18:55