Sık geçen başlıklar

ekrem imamoğlu'nun 3 kat ucuza metrobüs alması 1

ekşi'de gör
dün 160 metrobüsün teslimi sırasında yaptığı konuşmada metrobüslerin 2010 yılında tanesi 1.250 milyon euroya alındığını kendilerinin ise 7.5 milyon tl yani 410 bin euroya aldıklarını söylemiştir. araba fiyatlarının uçtuğu şu dönemde bile metrobüsleri 10 sene öncesinden 3 kat ucuza almıştır. üstelik yerli milli diye diye şov yapan akp'nin yaptığının aksine bu ülkede üretim yapan firmalardan almış. bunun akpli yetkililer tarafından izahının yapılması gerekir.

edit:bazı arkadaşlar inatla bu durumu hala savunmaya devam ediyor. 1 milyon 250 bin euroya alınan metrobüs araçları mercedes değil hollandalı şirket phileas'tan alınmıştı. şirkette zaten battı kapandı. yani akp'nin belediyeyi yönettiği zamanda sanki tüm metrobüs alımları mercedesmiş gibi sadece onunla kıyaslamak esas saçma durum.