bu ülke bir adım ileri neden gitmez?
15 temmuzda sokağa çıktın mı diye sorar herkes, bu bir vatanseverlik kıstasıdır onlara göre.
15 temmuzda darbeye yeltenen piçleri hangi orospu çocukları başımıza bela etti diye sormaz kimse.
edit: bu entryimden ötürü nick altımda beni fuat avni olmakla itham eden, eksi2017 nickli aqtroll iyi oku.
böyle rahatça yazmamdan yola çıkarak yurt dışında yaşadığımı düşünmüş. aksine türkiye'de yaşıyorum.
eğer ben orospu çocuğu dediğim için hakaret ediyorsam; hakaret davası açın.
hakaret ettiklerim devlet büyüğü ise; terör örgütüne yardım ettikleri için onlara da vatan hainliğinden dava açılması gerekir.
çünkü ben, fetö piçini başımıza bela edenlere orospu çocuğu diyorum.
bu arada boynumda tasma olacağına, bileğimde kelepçe olsun. bu benim için şereftir.
#herkeskonuşacak
12.05.2019 · 48. sıra
kalemi kilicindan keskin olan adam
11.05.2019 01:05 ~ 10:51