an itibariyla izmir çankaya subesinde 500kg döner ve ayrani cumhuriyet bayrami sebebiyle bedava dagitan dönerci..
zorunlu edit:birkaç yazar arkadas uyarinca editlemek durumunda kaldim..dönerci önündeki kalabaligi görünce dönerci önündeki görev yapan trafik polislerine sorduk bu kalabalik nedir diye cumhuriyet bayrami diye bedava dagitiyorlar gibi bi yanit aldik ama sanirim her subesinde belirli gunler bu 500kg bedava uygulamasi varmis..yani beles döner ayranin 29 ekimle alakasi yokmus bugune denk geldigi icin bizde yanlis bilgilendirilmis olduk.
edit 2: begenenlere saygim sonsuz ancak ben yiyemedim döneri, yagli geldi bide yaprak döner diyor ama yaprak gibi degildi pek daha çok topak topakti ve gerçekten yagliydi.bu yag mevzunu anlayabilmek icin sizleri hemen kemeralti hisar girisindeki güven lokantasina yine kemeralti eti tandira ve kemeralti saat kulesi girisindeki ankara dönercisinden döner yemeye davet ediyorum..ekrem coskun bariz yagli ama belkide et kalitesi subeye göre degisiyordur bilemiyorum..
30.10.2019 · 16. sıra
arlington
29.10.2019 11:10 ~ 22:25