Sık geçen başlıklar

ekonominin çökmesine muhalefetin bir şey yapmaması 1

ekşi'de gör
yani insanlar okumaktan, yürü git çekmekten bıktı, siz bu "muhalefet kötü" retoriğini kasmaktan sıkılmadınız yahu. ne düşündüğünüz kadar farklı bir bakış açısı ne de sandığınız kadar güzel bir tespit yaptınız. iktidarın her saçma çıkışında ve hareketinde "gündem değiştiriyoreeee" diyen denyolardan bir farkı yok. büyük resim kursunun farklı bir rengi su saçma söylem yemin ederim.