olm delirdik lan delirdik. sevinmemiz ondan.
tane tane, bilale anlatır gibi anlattık neyin neden olacağını. derinlemesine bilenler bir ton şey yazdı, üretimle alakalı sektörlerde bulunan insanlar izlenimlerini yazdı, bu işler bağıra bağıra geldi, biz geldiğini gördük, biz de bağırdık " geliyor, geliyor " diye ama " koyduk mu ;) " diye takıldınız.
şimdi oturup ağlayalım mı? vurduk kendimizi deliliğe keza bu kanat zaten 16 yıldır türlü eziyetler çekiyor, eziyeti paylaşma kısmına gelince birden yine bizi suçlar oldunuz.
vallahi siz adam olmazsınız.
02.09.2018 · 33. sıra
solidsnake
01.09.2018 16:46