parababaları viskilerini yudumlayıp kendilerini tecrit ederken, işçilerin kısmetine bu düşmüş. evde kal diye çığıranlar, bu rezilliğe ne derler acaba?
sadece evde kalmayı değil, evde kalacak koşulları da talep etmeliyiz. tuzu kuru olan evde kalmamalı!
27.03.2020 · 46. sıra
mahr
26.03.2020 11:31