Sık geçen başlıklar

ekmek 10 lira olsa olacaklar 2

ekşi'de gör
bi bok olmaz. dolar 10 lira olursa nolur diyoduk bak 14 oldu anketlerde hala %26
hiç bir şey olmaz. tam olarak şuan koyu akp'lilerin içindeyim mevzu akp politakası, değil 10 lira 50 lira olsa da birşey olmaz, ben böyle bir savunma mekanizması görmedim.