Sık geçen başlıklar

ekşi sözlük'ün kapatılmasının çok da iplenmemesi 1

ekşi'de gör
sözlük kimsenin umurunda değil ki. hep demişimdir ekşiciler fanusta yaşıyor diye. çoğu yazar için ekşi sözlük kendi hayatlarında büyük bir yer kaplıyor. benim için de öyle. her boşlukta girerdim. şimdi eskisi gibi sık giremiyorum vpn falan açmak gerekiyor diye. bu sadece bizim için geçerliydi ama. hani 'ekşici' tabiri var ya bunun için var. siz ekşici olduğunuz için dışarıdaki halkı da ekşici gibi zannediyorsunuz. halbuki öyle değil. hiçbir zaman da olmadı. ister muhalif ister iktidar yanlısı olsun halk hiçbir şekilde ekşi gibi düşünmüyordu. burası özellikle son zamanlarda tamamen radikal düşüncelerin toplandığı, saçma sapan fikirlerin ortaya döküldüğü bir yer haline geldi. böyle olunca da halktan koptu ve sözlük fanusunun içinde sanki söylediklerinizin bir önemi varmış, halka yansıyormuş veya halkı yansıtıyormuş zannettiniz. insanların tepkisizliği bu yüzden. hatta kapanmayı destekleyenler hiç de az değil. ekşideki çoğu toksiklik insanları ekşi düşmanı yaptı. burada anonim olarak yazılan şeyler insanların önüne düştükçe insanlar nefret ettiler. bu sessizliğin, tepkisizliğin en büyük sebebi bu.