yıllardır okurum ekşi'yi.yazardan ziyade sağlam bir okur olarak addederim kendimi.eskiden buralarda müthiş başlıklar,müthiş içerikler,zeka kokan bigiler,nükteler,örnekler olurdu.gerek politik,gerek sanat,gerekse edebiyat,günlük hayat,bilim vs alanında girilen bazı entryler adeta ansiklopedik kıvamda,ufuk açıcı ve etkileyici olurdu.bir zamanlar bu ortamın iq ortalaması 180 ise şimdilerde bu ortalamanın 80-90 civarına düştüğünü öngörüyorum.üzücü.
o yüzden eski baba yazarların,halen duran silinmemiş (!) entrylerini okuyarak geçiriyorum zamanımı.
08.04.2018 · 50. sıra
evelemegeveleme
07.04.2018 12:50