Sık geçen başlıklar

ekşi sözlük yazarlarının çoğu kötü insanlardır 1

ekşi'de gör
aktroller hariç çoğunun art niyetli olduğunu düşünmüyorum ama büyük bir çoğunluğu bildiğin dümdüz moron. bu kadar kolay oltaya gelen bir güruh daha yoktur, bahsi bile açılmayacak tıynetteki insanları, olayları ısrarla gündeme taşıyorlar. popin mi azaldı? ekşi sözlüğe laf çak, işlem tamam.