londra'da zirve yapıyoruz ara ara.
yine toplaştık. hava da güzel. türkçe konuştuğumuzu duyan yan masalardan birisi: aaa dedi biz de türküz.
sohbet filan. bizim ekşisözlük yazarı olduğumuzu söyledik.
eleman şey dedi: ya biliyorum sık sık okuyorum. hanginiz yazdı bilmiyorum ama geçen şu yazıyı okumuştum. çok sevmiştim. onu yazan arkadaş burda mıdır? filan dedi. maaşlarımızı filan kibarca sordu. iyi kazanıyor musunuz filan dedi. ahiaehiuaeeia.
önce error verdik ama kibar dille izah ettim adama. maaşlar gecikiyor dedim. son kur artışından sonra iyice pula döndü para.
05.11.2017 · 37. sıra
jzff
04.11.2017 04:57