şu saçmalığı iddia eden ve favlayanlardan daha bilgili kişilerdir.
tartışmasız "aynştayn" okunur.
amerikalılar italyan michelangelo'yu da "maykılencılo" okurdu, ninja kaplumbağalar sayesinde aydınlandılar.
na ja, gegen die dummheit ist kein kraut gewachsen! besonders in unserem lande...
edit: lisedeki tarih hocamız bir gün bir arkadaşımızı tahtaya kaldırmıştı. bu arada, okul almanca eğitim yapan istanbul erkek lisesi, arkadaş da almanya'dan nakil gelmiş:
hoca: osmanlı'nın savaşa girmesine neden olan olay hangisidir?
öğrenci: şey, iki tane alman gemisi türk bayrağıyla rusya' yı bombaladı, böylece savaşa girmiş olduk.
h: hangi gemiler onlar?
ö: (alman şivesiyle) göbın ve bğezlau.
h: hayırr, goben ve breslav!
ö:... ::dumur::
27.10.2019 · 27. sıra
gallifreyfallsnomore
26.10.2019 00:16 ~ 00:40