ne güzel lan!
süleyman şah türbesi ve hâliyle yurt dışındaki toprağımız işgal mi ediliyor?
" kaçırırız! "
yunanlar kimseyi takmadan adaları mı işgal ediyor?
" kendimize oyuncak ada yaparız! "
amerika; afganları, suriyelileri alın mı diyor?
" sınırlarımızı açarız! "
ekonomik kriz mi var?
" bol keseden para basarız! "
" koronavirüs salgını mı var? "
" vakaları düşük açıklarız! "
şimdi yazsam yüzlerce örnek var.
böyle, babam da yönetir lan ülkeyi. ama işte babam, dalkavuk sevmez etrafında.
01.01.2022 · 16. sıra
passenger28
31.12.2021 08:26 ~ 08:32