Sık geçen başlıklar

edirne'de 8 yavru köpeğin yakılarak öldürülmesi 1

ekşi'de gör
aynı şekilde yakılmaları lazım. ama onun türü insanmış, köpeğe bunu yapmışsa da nasıl insana bu reva görülürmüş vs vs. bana danışın, ben reva görürüm. kendimden korkuma tıp okumamış insanım. 8 yavru köpeğin yakılarak öldürülmesini sokakta yaşamalarına bağlayarak normalleştirmeye çalışmak hasbelkader evsiz kalmış biri sokakta yatarken tecavüze uğramasını, gasp edilmesini, öldürülmesini normal karşılamak gibi bir şey. başının üstünde damı olmayanın yaşama hakkı yok mu? neyse bakın gezegenin kaynakları çok kısıtlı, nüfus çok yoğun, kozmetik ve aşı deneylerinde kullanılmayacaklarsa 8 yavru köpeği yakanların yaşamasının mantıklı bir tarafı yok. pis pis ve çokça üreyecek, hastalıklı genlerini devam ettirecek filan öf. başlarım alkolüne de otuna da, insan olan götüyle içse bunu yapmaz. bu cinayete karışan ve tesadüfen buraları okuyan varsa; bence intihar etmelisin, insana özgü onurlu bir davranışla sen de giderayak insan olabilirsin.