Sık geçen başlıklar

ecevit ve erdoğan'ın uçak içi fotoğrafları 1

ekşi'de gör
geçenlerde yazdığım bir entrye binaen bana mesaj atam bazı troller "10 sene önce hiçbir şeyiniz yoktu, reis sayesinde her şeye sahipsiniz, avrupalı'da olup bizde olmayan ne var..." diye saçmalıyorlardı. bunlar gerçekten 10 sene önce afrika ülkesi gibi hiçbir şeyimizin olmadığını, avrupa ülkelerinin yokluktan ve imkansızlıktan lüks içinde yaşamadıklarını zannediyorlar. hele bir tanesi "10 sene önce sanki telefonun mu vardı" dedi. dangalak herkesi kendi gibi salak zannediyor hani yaşım yetmese inanırımda ben ak parti öncesini de görmüş, yaşamış biriyim ama bunları ne yaparsanız yapın ikna edemezsiniz çünkü görgüsüzler çünkü çünkü salaklar çünkü marabalık ruhlarına işlemiş. altına sıçsa giyecek başka donu olmayan bu tipler uçaktaki zevksizlik abidesi dekorasyondan dolayı süper güç olduğumuzu zannediyorlar. youtube'da erdoğan'ın konvoyunun geçtiği görüntülerdeki konuşmaları dinleyin resmen orgazm oluyorlar, sanki at sırtında padişah seferi çıkıyormuş gibi gaza geliyorlar. bu zekanın ecevit'in fotoğrafında gördüğü tek şey "itibarsız, fakir bir devlet" sırf tarifeli uçak kullandıkları içinde almanya, fransa gibi ülkeler fakir ve itibarsız zaten....