Sık geçen başlıklar

ebrar kadro dışı kalsın 1

ekşi'de gör
sultan abdülhamit için demiş olsa ne olacak??
hasta lan bu siyasal islamcılar.
halka kullarım diye hitap eden, en çok toprak kaybeden hanedan üyesine bütün dünyanın saygı duymasını bekliyorlar. duymuyorum oğlum. benim gibi milyonlarca insan duymuyor.
iyi yapmışsın ebrar. umarım sultan abdulhamitten bahsediyorsundur. bitmedi bu kapı kullarının ağlamaları