Sık geçen başlıklar

e. erdoğan'ın sarayda kuşlar ötmüyor diye ağlaması 1

ekşi'de gör
"dünyayı sel basmış, ördeğin sikinde mi?"

hayırdır yahu biz norveç seviyesine falan mı ulaştık? ben de isterim tabii kauai kuşu sevişsin ama birden bu levele geçmek bana biraz fazla geldi.

tanım: först leydimize yakışacak boyutta fantastik bir dert.