Sık geçen başlıklar

e. ardıç'ın öldükten sonra arkasından söylenenler 1

ekşi'de gör
siktir oldu gitti. iyi bilmezdik. ergenekon kumpas davası yüzünden beylik tabancasıyla intihar eden şerefli türk subaylarının arkasından “mermiye kafa attı” diyebilecek kadar kansız ve hain biriydi.

edit: özelden “ölenin arkasından niye sövüyorsun?” mesajları geldi. gerekli cevabı kazak abdal dizeleriyle veriyorum:

derince kazın kuyusun
inim inim inilesin
kefenin diken iğnesin
dikenin de avradını…

münkir münafığın soyu
yaktı harap etti köyü
ölüsüne bir tas suyu
dökenin de avradını…