Sık geçen başlıklar

e-ticaret'te yorum manipülasyonu 1

ekşi'de gör
hepsiburada’dan bir monitör aldım. gelen ürünün bandrolü çıkarılmıştı, sorun vardı tabiki ama beklediğimin dışında bir sorun olmadığından geri göndermedim. yorumlara fotoğraflarla ispatlayarak artılarını eksilerini, bandrol olayını olduğu gibi yazdım. yorumum onaylanıp yayınlandı, ancak bir iki ay sonra şeytanın aklına gelmeyecek çakallık yaptılar.
muhtemelen yorumumla birlikte o ürünün satışı düştü. ürünü satıştan kaldırıp tekrar eklemişler, aynı satıcı(hepsiburada), aynı ürün, aynı model ama yorumlar yok. ülkede kurumsal firmaların bile bulgura taş karıştıran yavşak esnaftan zerre farkı yok.