Sık geçen başlıklar

e-devlet'in muhteşem bir sistem olması 1

ekşi'de gör
(bkz: e devlet) ve online, yüzyüze (bkz: bankacılık) konusunda dünya'nın tüm ülkelerinden 50-60 yıl falan ilerdeyiz. aksini iddia edenin yurt dışında devlet ve bankacılık konusunda 1 dakikalık bir işin için ne kadar zaman harcadıklarını yazsınlar görün.

ancak e devlet kaynaklı verilerin internette satıldığını düşünürsek bunları koruma konusunda ne kadar iyiler o tartışılır. ayrıca e devlet çıkmasına rağmen memur sayısı neden artıyor onu da anlamış değilim.

tanım: muhteşem bir sistemin veri koruma ve gizlilik konusunda ne kadar iyi olduğu konusunda soru işaretleri olan bir sistemdir.