Sık geçen başlıklar

e-bebekten hisse alan vatandaş çılgınlığı 1

ekşi'de gör
çok garip bir durum. yani devlette senden her ay düzenli vergi alıyor. e-bebek'i denetleyen güruh aynı hassasiyeti devlet için göstermiyor.

edit: kaynak