haklı olabilir.. bu konuda bir yorumum yok.
ama "benim bebeğim bu tamiratlı ürünü giymeyecek" ifadesi var ya.. orda bittim.
ne anneler var bebeğini bir başka bebeğin küçülen eskisi ile büyütüyor..o anne de istemezmiydi bebeveyn olmayı. off neyse..
edit: bebeveynden* uygun bir dille derdini anlatan zarif bir mesaj aldım. lakin sözümün arkasındayım.
naçizane tavsiyem; yapmayın bebeveynler!! benim evladım giyemez, yiyemez tavrı ile geleceğe doyumsuz, egosu tavan yapmış, kendinden olamayanı hor gören ve en mükemmel benimci bireyler yetiştiriyorsuz.
öyle bir zamana geldik ki artık, çocuğuna pantalon alamayan babalar* yaşamına son veriyor.
neyse..keşke en azından çocuklar eşit şartlarda yetişse, eğitim alabilse.
fazla duyar kastım ben gidiyorum..
13.10.2022 · 8. sıra
marti yiyen simit
12.10.2022 09:50 ~ 10:38