Sık geçen başlıklar

eşiyle ilişkiye giremediği için suçlu bulunan koca 1

ekşi'de gör
yuh demekten başka yorum yapamıyorum. nereden biliyorsunuz amk kadının değil de adamın istemediğini? kadın istemiyorsa adam nasıl kanıtlayacak, yatak odasına kamera mi koyacak?

onu geç, adam istememiş olsun, niye cezaya çarptırılıyor amına koyim, erkekler seks makinası mi? iki kişi arasındaki cinsel çekim bitmiş olabilir, adamın psikolojik sorunları olabilir, herşey olabilir. sonuçta doğal olarak boşanmaya karar vermişler de adam neden tazminat ödüyor ulan? yeminle erkekleri evlenmekten vazgeçirmek için herşey yapılıyor, başka mantıklı açıklaması olamaz.