olayın siyasi tarafını kamu vicdanını her şeyini geçiyorum kenara...
bu kararı veren hakimin hiç vicdanını sızlamıyor mu ? 1,5 yaşında kendi kızına bunu yapan, başkalarına neler yapmaz diye düşünemiyor mu ?
barolar için ortalığı birbirine katan sevgili hukukçular bu konuda ne zaman toplu bir açıklama yapacaklar.
bu tip kararları gördükçe avukat-hakim olmaya utanıyoruz diyemiyor musunuz ?
18.01.2021 · 40. sıra
tuldila
17.01.2021 00:10