Sık geçen başlıklar

eşini ve çocuğunu kaynar suyla yakan ali ay 1

ekşi'de gör
olayın siyasi tarafını kamu vicdanını her şeyini geçiyorum kenara...

bu kararı veren hakimin hiç vicdanını sızlamıyor mu ? 1,5 yaşında kendi kızına bunu yapan, başkalarına neler yapmaz diye düşünemiyor mu ?

barolar için ortalığı birbirine katan sevgili hukukçular bu konuda ne zaman toplu bir açıklama yapacaklar.

bu tip kararları gördükçe avukat-hakim olmaya utanıyoruz diyemiyor musunuz ?