Sık geçen başlıklar

eşim kırmızı eti 29 tl'den alıyor 1

ekşi'de gör
tarım bakanı fakıbaba'nın eşi kırmızı etin kg sini 29 ila 31 tl'den satın alıyormuş.
kaynak

benim anlamadığım olay bu bim ve a101 de satılan etler dar gelirli vatandaşlar için ucuza satılmıyormu? bu etler her mağazaya sayı ile gelmiyormu? tarım bakanımızın dar gelirli olmadığı aşikar ama neden dar gelirli vatandaşlar için ucuza satılan eti alıyor? yoksa kasaplarda satılan etler sayın bakanımızın cebini yakacak fiyatta olduğu içinmi gidip sayı ile gelen ucuz etten alıyor ? (bkz: kafamda deli sorular)