neyin normal olduğu ile ilgilenmiyorum. neyin normal olduğunu tartışmak toplumsal
bir hastalıktır. eşçinsellik normaldir demek, anormaldir demek kadar hastalıklı. kimsenin
normalliği anormalliği bize, yani başkalarına kalmadı.
başkalarına zarar vermediğin sürece ne istiyorsan onu yap.
04.06.2018 · 19. sıra
mersinaki
03.06.2018 00:02 ~ 00:08