Sık geçen başlıklar

eğitim-öğretimin 200 güne çıkarılması 2

ekşi'de gör
0 protein alimi, ve sadece kuru fasulye, pilav, ekmek yiyebilen cocuklarimizin okulda bir sey anlamalarini bekliyoruz, evet 200 gune cikarmak gercekten de cok isimize yariyacak
tutmaz. güneydoğu illerinde yazın hava sıcaklığı 60 dereceye yükselirken, klimasız okullara gelecek öğrenciyi nereden bulacaklar merak içerisindeyim. onu da geçtim, mevsimlik işçi olarak çalışan öğrencileri ve ailelerini mayısa kadar bile tutmak zorken, bu değişiklik hangi akla hizmetle düşünülmüş acaba?
düzenleme yaparken sadece merkez okulları düşünmek nereden baksan tutarsızlık.