Sık geçen başlıklar

eğitim bakanının urfa il eğitim müdürüne tepkisi 2

ekşi'de gör
(bkz: #131937238)
biraz daha doğuya gitse lavabolarında sıvı sabun olmayan okullar var demiş yazar. bakanın gittiği ilin daha batıdaki ilçesinde köy okulunda öğretmenim. okulun lavabosu yok 4 yıldır. sıvı sabun var ama her yıl veriyorlar sağolsunlar , su yoktu 2 yıl kadar ama geçen yaz tatilinde ne olduysa birileri gelip yapmış. okulun bahçe duvarı var mesela 4 de 1 i yıkıldı, 4 de 2 si çatlak her an yıkılabilir kalan 4 de 1 i de sağlam sayılır. en az 10 kere öğrenciler için tehlikeli diye yazı yazmama rağmen bir gün gelip bakmadılar bile. para yolluyorlar mı okula derseniz evet yolluyorlar ama nasıl harcayacağımızı bilmiyoruz. mesela bu yıl 100 lira vermişler okul adına kırtasiyeye. ne alacağımı şaşırdım bu yüzden daha hiç bişey almadım. bakanın dediği gibi para yolluyorlar ama ben tembellik yaptığım için okulun eksikliklerini tamamlayamıyorum. sizin de dediğiniz gibi yatıyoruz.
"para istediniz de para mı vermedik?" madem veriyorsunuz bu okullar niye para topluyor velilerden? vermiyorsunuz tabi.