peşin peşin seri eksileyebilirsiniz "senin tuzun kuru tabii" diyerek ama yine de doğru tektir, ben doğruyu söyleyeyim;
ülkenin içinde bulunduğu sefalet yetmiyormuş gibi bir de oturacak evi dahi olmadan 5 tane çocuk ya-pa-maz-sın, yapıyorsan sızlanmaya hakkın yok.
ben zenginim, bildiğiniz varlıklı bir insanım benim malım çocuğumun torununa yeter, benim bir tane çocuğum var ikinciyi yapmaya maçam yemiyor, baya bildiğin yemiyor nasıl bakarım kaygısı duyuyorum, çünkü çocuğu sadece yapılıp karnı doyurulup büyümesi beklenen bir şey olarak değil adam akıllı imkanların elverdiği ölçüde yetiştirilmesi gereken bir şey olarak görüyorum.
çok çocuk yapanların da özgüvenine ve cehaletine hayranlık duyuyorum.
13.12.2021 · 29. sıra
high functioning psychopath
12.12.2021 00:00