2 sene önce yanlışlıkla keşfettim bunu. evde duş jeli bitmiş, açtım dolabı baktım hacı şakir. dedim gel. bi yıkandım, lan böyle bi temizlenmişlik duygusu yok. o günden beri hacı şakir beyaz kalıp sabun. sonra anladım ki bu ibne kapitalistler bizi yemiş. sıvı sabunun tek olayı, umumi tuvaletler vs olmalı.
ek: hamamda duş jeli olmaz, sabun olur. bildiğin kalıp sabunla yıkanırsın tertemiz pürüpak olursun.
30.06.2024 · 38. sıra
mate
29.06.2024 17:58