sözlükte böyle başlıklar görünce istemsizce üzülüyorum aq.
istanbul'un en varoş semtlerinden birinde oturuyorum. sözlüğe girince kendimi etiler, zekeriyaköy gibi elit semtlerde hissederdim.
iyidir kötüdür yemediğim için yorum yapamayacağım ama böyle başlıkları görünce varoş semtimi burada da iliklerime kadar hissediyorum. hepinize yazıklar olsun lan!
08.09.2023 · 29. sıra
taharqa
07.09.2023 01:38