durup dururken, bedava pizza kazandınız diye mesaj atarak beni mutlu eden, bedava pizza mı sipariş verirken, sipariş için 13 liralık ürün almanız gerekir diyerek sinirlendiren firma.
mutlu mu oldular şimdi çakal esnaflık yaparak, daha önceden de bi sıkıntı yaşamıştım, bir daha dominos'tan pizza alırsam beni siksinler.
14.06.2018 · 34. sıra
heil
13.06.2018 17:15 ~ 17:15