Sık geçen başlıklar

dolmuşta ineceğim deme şekilleri 2

ekşi'de gör
benim duyduğum en enteresan istek şu şekilde vuku buldu;

" yirmi metre sonra inebilir miyim..!!! " dedi adamın biri.

şöför kapıyı açtı , "abi 22 metre oldu ayarlayamadım idare et " dedi. *
ilk defa yalnız yolculuk yapma ehliyetime sahip yaşa gelmiştim. “müsait bir yerde”...
belki yüz kere tekrarladım kafamda.
ineceğim yere geldiğimde ise tüm gururumla bağırdım.
- münasip bir yerde!
bütün dolmuş gülmüştü.
bu utançla 23 yıldır yaşıyorum.