dolu dizgin çıktın dörde
olmuyor mu ayıp böyle
lirayı ne yapalım söyle
artışların çok umarsız ama
rabia diyorlar dörde
22.11.2017 · 28. sıra
radocfi
21.11.2017 11:07 ~ 11:21