ben anlamıyorum gezi olaylarında dolar 1.7'den 1.9 tlye çıktı diye yer yerinden oynamıştı
2016 15 temmuzdan sonra dolar 3 tl'nin altına kadar sarkmıştı. bunlar türkiye için büyük olaylardı fakat doları fırlatmamıştı. rusya ukrayna savaşta olmalarına rağmen bu kadar zarar etmedi. neden 2016'da 40 bin lira olan araçlara şimdi 300 bin tl veriyoruz?
türkiye'ye ne oldu? neden 85 milyon insan sadece 1 kişinin ağzının içine bakıyor?
01.03.2022 · 37. sıra
amerikan popechku
28.02.2022 09:41 ~ 10:10